Tilaus- ja sopimusehdot

Palvelun tarjoaa Online Revenue Oy (2211792-0).

Tilaus saapuu perille keskimäärin noin 3 työpäivässä. Jos tilauksesi on myöhässä tai sinulla on kysyttävää tilauksestasi, ota yhteyttä asiakaspalvelu@nyytit.fi.

vuoden tuotetakuu

Trimmerillä on vuoden takuu. Jos se rikkoontuu tai ei enää pidä latausta, lähetä se meille ja saat toimivan tilalle. Takuu ei koske tuotteen normaalia kulumista tai vahingosta (esim. tippuminen) tai väärinkäytöstä johtuvaa rikkoutumista.

Takuu ei koske ajopäätä / terää. Ajopää on tehty tarkoituksella helläksi. On normaalia, että keraaminen ajopää tylsenee yli 3 kuukauden käytön jälkeen. Suosittelemme täten tilaamaan useamman ajopään trimmerin mukana. Jos ajopää tylsenee tai rikkoontuu alle 3 kuukaudessa, lähetä meille siitä kuva ja lähetämme sinulle uuden ajopään ilmaiseksi.

Tyytyväisyystakuu

Jos trimmeri aiheuttaa haavoja käytettynä Nyyttiterän kanssa, ilmoita meille 14 päivän sisällä tilauksen vastaanotosta. Olet oikeutettu 31 euron hyvitykseen.

Takuuasioissa ota yhteyttä asiakaspalvelu@nyytit.fi

Peruutusoikeus

Peruutusoikeus koskien peruutuksia, jotka eivät liity yllämainittuihin Vuoden tuotetakuu ja Tyytyväisyystakuu -kohtiin.

Peruutuksista ja palautuksista tulee ilmoittaa kirjallisesti osoitteeseen asiakaspalvelu@nyytit.fi. Palautus tulee tehdä viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanotosta.

Palautus tehdään Postin noutopisteiden kautta. Voit palauttaa joko Postin sopimusnumerollamme 633917 tai lähetystunnuksellasi, jos valitsit Postin alkuperäiseksi toimitustavaksi. Seuraa ohjeita osoitteessa: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti. Otathan talteen palautuksesta kuitin, jossa tulisi näkyä myös lähetystunnus.

Hygieniasyistä palautusoikeus koskee ainoastaan myyntikuntoisia ja avaamattomia tuotepakkauksia.

Paketoi palautettava tuote huolellisesti, ettei se vioitu matkalla. Tarkistamme palautetut tuotteet niiden saavuttua varastollemme. Hyvitämme maksun hyväksytyssä kunnossa palautettuun tuotteeseen 14 vuorokauden kuluessa.

Asiakas vastaa tilauksen palautukseen liittyvistä kustannuksista, mukaan lukien:

  • Palautuksen toimituskulut (myös silloin, kun alkuperäinen toimitus oli asiakkaalle ilmainen)
  • Palautuksen käsittely (sisältää tuotteen tarkastuksen, käsittelyn ja takaisin varastoon siirtämisen)
  • Hyvityksen käsittely asiakkaalle

Suomen sisäisten palautusten vakiohinta on 12 € + ALV, Euroopan sisäisten 15 € + ALV, ja muilta mantereilta 32 €.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen peruuttaminen tai palauttaminen. Noutamatta tai vastaanottamatta jätetyistä paketeista voidaan veloittaa lisämaksuja. Näihin kuluihin kuuluvat yllämainittujen lisäksi mm. kaikki säilytys- ja palautusmaksut, joita kuljetusliike veloittaa.

Noutamattomista paketeista peritään vakiona 16 € + ALV Suomessa, 20 € + ALV Euroopassa ja 40 € muilla mantereilla. Ilmoitathan meille, jos et pysty noutamaan pakettiasi tai peruutat tilauksesi; muuten hyvitystä ei välttämättä voida taata.

Hyvityksestä tehtävät vähennykset: Kaikki sovellettavat kulut, kuten palautuksen toimituskulut ja käsittelymaksut, vähennetään hyvityksestä.

Mikäli tuote palautetaan yli 14 päivää lähetyksen vastaanottamisesta tai tuote ei ole enää myyntikuntoinen sen vuoksi, että myyntipakkaus on avattu tai tuotetta on käytetty, tuote palautetaan takaisin asiakkaalle. Asiakkaalta peritään sopimusehtojen vastaisesta palautuksesta aiheutuneet toimitus- ja käsittelykulut (20 € + alv). Palauttamalla tuotteet hyväksyt nämä palautusehdot.

Oikeussuojakeinot ja reklamaatiot

Tilaukseen ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä asiakaspalvelu@nyytit.fi.

Jos ongelmaa ei saada ratkaistuksi, voit ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan: Hämeentie 3, PL 306, 00531 Helsinki, puh. 029 566 5200. Tarkemmat ohjeet valituksen tekemiseen löytyvät KKV:n sivuilta.

Vahinkovastuu

Teimme trimmeristä mahdollisimman turvallisen. Emme kuitenkaan vastaa sen mahdollisesti aiheuttamista vahingoista tai haavoista. Noudata etusivun ”Vinkkejä trimmaukseen”-osion ohjeita.

Asiakastiedot

Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti ja säilytetään asianmukaisesti. Käytämme asiakastietoja mm. asiakasviestintään. Asiakastietoja ei myydä eteenpäin muille yrityksille. Tilaamalla hyväksyt, että lähetämme sinulle satunnaisesti tarjouksia ja tiedotteita tuotteista ja tilaajaeduista. Jos et halua vastaanottaa tiedotteita, ilmoita siitä asiakaspalvelu@nyytit.fi.

Suositteluohjelma

Nyytit.fi tarjoaa mahdollisuuden tuotteiden ostajille jakaa nyytit.fi-sivua eteenpäin. Suosittelija saa viiden euron alennuksen jokaisesta suosittelijan linkin kautta tulleesta tai alennuskoodin syöttäneestä Nyytit.fi-trimmerin ostaneesta asiakkaasta. Alennus ei ole vaihdettavissa rahaksi eikä siirrettävissä toiselle henkilölle. Käytettävä alennus voi olla kerrallaan enintään 50 euron tai ostoskorin summan suuruinen.

Sopimuksen siirtäminen

Online Revenue Oy:llä on oikeus siirtää tämä sopimus joko osittain tai kokonaisuudessaan kolmannelle osapuolelle. Asiakkaalla ei ole vastaava oikeutta.

Sopimuksen voimassaolo ja muutokset ehtoihin

Sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Online Revenue Oy:llä on milloin tahansa oikeus yksipuolisesti muuttaa ehtoja. Asiakkaan edellytetään hyväksyvän sopimusehtojen muutokset, jotka tehdään asiakassuhteen voimassa ollessa.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Tilaamalla hyväksyt tietosuojaselosteen ja evästekäytännöt.